מחסנים להשכרה בנשר

נשר, עיר לווין חשובה מאין כמוה בפת חיפה, נשר אחת הערים היחידות בארץ שהוקמה ופותחה כולה על ידי התעשייה. מאז ועד היום, כמעט אחרי מאה שנות קיומה, נשר ממשיכה להתפתח ולהציע לנמל חיפה – כמו גם לשאר ערי המדינה – מבחר מפעלים, מחסנים ומתחמי תעשייה מגוונים המביאים לשגשוג ופריחה של כל האזור. זו הסיבה לכך שחברות ומפעלים רבים מחפשים מחסנים להשכרה/מכירה בנשר דוקא ולא בחיפה, וזאת מכמה סיבות שונות.

למה דווקא נשר?

חיפה היא אמנם עיר הנמל הגדולה והמרכזית של הצפון – וזאת בין השאר כמובן בזכות המפרץ הטבעי שלה, אך חשוב להבין כי יתרונו של האחד עשוי להוות חסרון עבור האחר. כך, ישנן למשל סחורות שדורשות נגישות רבה, או טיפול מהיר וזמין בהן, ובמקרים כאלה ישנו הכרח לשנע אותן במהירות לייעדן, או לכל הפחות להביאן לתחנת הביניים שלהן עם רגע הגעתן לארץ, או לחלופין רגע לפני שילוחן. מלבד זאת, מובן כי עלויות ההשכרה אינו זהות לאלה של המחסנים להשכרה בחיפה, ובהתאם לכך כל חברה ומפעל יכולים לבחור את המקום שמתאים להם – על פי הפרמטרים שצוינו לעיל, בשילוב פרמטרים נוספים.
יתרונות שלא תמיד חושבים עליהם

מלבד הנגישות לנמל, כאשר אתם מחפשים מחסנים להשכרה בנשר אתם למעשה מבטיחים לעצמכם נגישות גם לשאר אזורי הארץ, שכן נשר ממוקמת ממש על כביש 75, ממנו קל להגיע במהירות לכבישים מהירים אחרים – הנוסעים צפונה וגם דרומה. מלבד זאת, המרחב בנשר גדול יותר מאשר במפרץ הצפוף – וכך יש לכם למעשה יותר סיכוי למצוא את מה שאתם מחפשים, ובעלויות נמוכות יחסית. לפקטור השטח יש חשיבות עליונה עבור רוב החברות והמפעלים, ובכך טמון יתרונה הגדול והמשמעותי של נשר על פני חיפה.

מחסנים להשכרה בנשר – רק אצל המומחים

אנו בחברת מ.גלקסיה נכסים בע"מ עושים כל מאמץ כדי למצוא ללקוחותינו את הנכס המתאים להם ביותר, באופן המקצועי, המהיר והיעיל ביותר. התקשרו אלינו לטלפון 052-8077734 ונשמח לעזור גם לכם, ולמצוא עבורכם את הפתרון המושלם.

 

אולי יעניין אותך גם:

מחסנים להשכרה בחיפה

משרדים להשכרה בנשר

משרדים להשכרה בחיפה