בניין משרדים להשכרה

משרדים להשכרה בצפון מציעים שפע של יתרונות: המחיר, הנגישות, האוכלוסייה ועוד. התפתחות של אזורי מסחר ותעשייה רבים בצפון מושכת לאזור עוד ועוד עסקים וחברות

למה יותר ויותר עסקים מחפשים משרדים להשכרה בצפון?

משרדים להשכרה בצפון הופכים למבוקשים יותר ויותר, ממספר סיבות עיקריות. אחת הסיבות העיקריות ואולי המרכזית שבהן, היא עליית מחירי הנדל"ן בגוש דן ובאזור המרכז בכלל.

למרות שמחירי הנדל"ן עולים בכל רחבי הארץ, נשמר פער גדול בין אזור המרכז לשאר האזורים. כאשר באזור המרכז משרדים הופכים לקשים להשגה, משרדים להשכרה בצפון נהנים מביקוש רב יותר.

סיבות נוספות לביקוש הגובר קשורות בקושי התחבורתי באזור המרכז, בפתרונות התחבורה שהתפתחו בצפון וגם במגמות הדמוגרפיות והתפתחות ריכוזי האוכלוסייה בצפון.

היתרונות במשרדים להשכרה בצפון

כאמור, היתרון הבולט ביותר במשרד להשכרה בצפון לעומת משרד דומה במרכז, הוא המחיר.

באזורים הצפוניים, מחירי השכירות נמוכים יותר וניתן לשכור משרד איכותי תמורת 55 – 95 ₪ למ"ר. באזור המרכז, לעומת זאת, מחירי השכירות חוצים בהרבה את רף ה-100 ₪ למ"ר.

יתרון בולט נוסף של משרדים בצפון טמון בתחבורה. אזורי הצפון הם פחות עמוסים ופקוקים ובנוסף התפתחו בהם לאחרונה פתרונות תחבורה יעילים ביותר.
נוסף על תחנות הרכבת שמגיעות לרוב ריכוזי העסקים, קיימים גם כבישים חדשים, נתיבי תחבורה ציבורית, מנהרות ופתרונות יצירתיים כמו המטרונית, הכרמלית והרכבל.

היתרונות התחבורתיים מפצים על חיברון המרחק והופכים את ההתניידות למהירה יותר, עד כדי כך שלפעמים להגיע מהמרכז לצפון, קל יותר מלהתנייד בתוך גוש דן.

חשוב לציין שאזור הצפון התפתח גם דמוגרפית ומכיל ריכוזי אוכלוסייה גדולים ואיכותיים. ערי הצפון והישובים באזור, מציעים שפע של עובדים מוכשרים בכל התחומים, מה שהופך את גיוס העובדים בצפון לנוח ויעיל.

אנחנו בגלקסיה נכסים מתמחים במשרדים להשכרה ומנוסים בהתאמה של משרד בצפון לסוג העסק, לצרכיו ולמטרותיו. המאגר שלנו כולל מגוון גדול של משרדים צפוניים להשכרה,
כך שתמיד נוכל להציע משרד שמספק מענה לסוגיות המיקום, האווירה, הנגישות, העיצוב והמחיר.

אזורים מרכזיים להשכרת משרדים בצפון הארץ

אזור הצפון הוא גדול ומציע מגוון אזורי משרדים להשכרה, אולם נסקור כמה מהעיקריים והבולטים שבו:

משרדים להשכרה בחיפה:

חיפה היא העיר הגדולה בצפון ואחת הגדולות בארץ. היא מציעה מספר אזורי מסחר, לאורך העיר התחתית, הדר, הכרמל והצ'ק פוסט.
בחיפה קיימים מגדלי משרדים מפוארים לצד משרדים ותיקים יותר, מפעלים, שטחי מסחר קמעונאיים ותעשייה מסורתית.

בנוסף, חיפה היא עיר נמל ושופעת גם מוסדות אקדמיים ומרכזים רפואיים. על כן, השכרת משרדים בחיפה הינה עיר אטרקטיבית מאוד הן לעובדים והן למעסיקים ולכן הביקוש להשכרת משרד בחיפה עולה משנה לשנה.

משרדים להשכרה בנשר:

נשר היא עיר קטנה ליד חיפה, המציעה אזור מפותח של תעשייה ומסחר, בעיקר בשכונת תל חנן. ניתן למצוא משרדים להשכרה בנשר קטנים כגדולים, המתאימים למגוון תעשיות ומגזרים עסקיים, במחירים נוחים.

משרדים להשכרה ביקנעם:

ביקנעם התפתח פארק הייטק מרשים, לצד אזורי מסחר מסורתיים יותר. ניתן למצוא ביקנעם משרדים להשכרה באווירה פסטורלית וירוקה, או משרדים בלב הפועם של מרכז התעשייה השוקק והמתפתח.

משרדים להשכרה בקיסריה:

קיסריה נהנית מגישה מהירה לאזור המרכז וגם לאזור הצפון, שכן היא נמצאת ממש על כביש החוף, דרומית לחיפה.
בקיסריה ממוקם פארק עסקים שבו חברות מכל הסוגים, כך שגם בה ניתן לספוג אווירה עסקית תוססת והיא מציעה פתרון נפלא למחפשים משרדים להשכרה בקיסריה.

משרדים להשכרה בצפון הם פתרון לכל העסקים המעוניינים לשכור משרד במחיר אטרקטיבי ולהימנע מעומסי התעבורה במרכז.

בנוסף, אזור הצפון מציע קרבה לריכוזי אוכלוסיות ולפתרונות תחבורה רבים, מה שהופך את גיוס העובדים לקל ופשוט יותר.
ידוע כי נגישות קלה יותר לעבודה, תורמת לשביעות הרצון ולנאמנות של העובדים לאורך זמן וגם תורמת ליעילות ומפחיתה עייפות ושחיקה.

התפתחות האוכלוסייה בצפון היא גם גורם המצדיק לעתים הקמת סניף צפוני לעסק, נוסף על הפעילות באזור המרכז.

אזור הצפון כיום שופע אזורי מסחר ותעשייה מכל הסוגים, ממתחמי הייטק דרך מגדלי משרדים יוקרתיים ועד לאזורי תעשייה מסורתית וכבדה.
ניתן לאתר בו משרדים איכותיים בכל סגנון, מכאלה השוכנים בסביבה פסטורלית וירוקה ועד כאלה המציעים אווירה של קצב עשייה גבוה.

השפע בצפון הוא רב והמשרד המושלם מחכה לך, אך דווקא בשל מגוון הפתרונות הרחב, משימת החיפוש מצריכה ליווי מקצועי.
גלקסיה נכסים מתמחה באיתור פתרונות משרדיים לעסקים בצפון, מבנים תעשייתיים ומחסנים, מזה 15 שנה. נשמח לעמוד לשירותך ולהציע גם לך את הנכס שיתאים לעסק ולצרכים העסקיים שלך.