Office rental not far from Tel Aviv

ישנם עסקים רבים, קטנים וגדולים שמחפשים לשכור משרדים בתל אביב. המיקום הפופולארי, סביבת העבודה, הנגישות והאווירה של העיר הגדולה, ללא כל ספק הופכים את העיר שאף פעם לא ישנה לאטרקטיבית.

לצד כל היתרונות של ת"א ישנו חיסרון אחד בולט והוא עלויות השכרה.

כאשר מחליטים לחפש משרדים להשכרה בתל אביב  יש לקחת בחשבון שתצטרכו להשקיע לא מעט כשהעלויות יכולות להתחיל ב-60 ₪ למטר מרובע ולטפס אל מעבר ה-110 שקלים.

הביקוש הגדול הוא זה שגורם למחירים להיות גבוהים ואת הרצון הריאלי לחפש אחר משרדים לא רחוקים מת"א ובזול.

ישנן ערים סביב תל אביב שהגישה אליהן מצוינת, המחירים בהם זולים יותר וחברת גלקסיה נכסים תשמח לעזור לכם למצוא את המשרד המתאים בעיר הנכונה עבורכם.

לא רחוק מתל אביב – המקום לשכור משרד לעסק

הרצון לנהל עסק במרכז, בלי לשלם את דמי השכירות של תל אביב, משותף לעסקים רבים. החזרה מעבודה מהבית החזירה את הדרישה לשטחי עסקים והמחירים בהתאם. בזמן שתל אביב ממשיכה לשבור שיאים בעלויות ההשכרה, ישנן אפשרויות לשכור משרדים לא רחוקים מת"א ובזול כשאלו חלק מהערים המעניינות והמובילות:

השכרת משרדים בלוד – איירפורט סיטי

לוד היא עיר מישורים הממוקמת במרחק של כחצי שעה בלבד מתל אביב (בנסיעה ברכב). אפשר להגיע לעיר ולהתנייד בתוכה בתחבורה ציבורית.

איירפורט סיטי הוא פארק עסקים ותעשיית הייטק הסמוך לנמל התעופה בן גוריון והוא מציע שפע של משרדים לצד מסעדות, חניה זמינה והוא אזור מצוין לגדול בו.

לשאלה היכן אפשר לשכור משרדים לא רחוקים מת"א יש תשובות שונות כשאזור לוד איירפורט סיטי מציע מחירים שמתחילים ב-55 ₪ למ"ר. המשרדים להשכרה בלוד מגיעים ברמות גימור משתנות ואנחנו יכולים למצוא לכל עסק את המיקום המושלם עבורו.

השכרת משרדים לא רחוקים מת"א ובזול – אור יהודה

אור יהודה ממוקמת במרחק של כ-25 דקות נסיעה מתל אביב. אפשר להגיע אליה בתחבורה הציבורית ומכביש 4. היא מציעה שטחי מסחר, תעשייה ועסקים במחירים סבירים.

עסקים מרוויחים מכל הטוב שיש לעיר להציע ובכלל זאת משרדים להשכרה שאינם רחוקים מתל אביב, מגוון אפשרויות קולינריות, מתחמי בילוי וחניה זמינה.

עלות משרדים להשכרה באור יהודה מתחילה מ-58 ₪ ועד כ-75 ₪ למ"ר. זה המקום למצוא לא רק משרדים קרוב לת"א אלא כאלו מפוארים וברמות גימור המתאימות לכל עסק.

זוהי הזדמנות נפלאה להיות במרכז, בסביבה עסקית טובה ליצירת קשרים וזולה משמעותית מהעיר הגדולה שליד.

השכרת משרדים לא רחוקים מתל אביב – פתח תקווה

פתח תקווה, אם המושבות, גובלת עם הוד השרון, רמת השרון, בני ברק, גבעת שמואל ותל אביב. ניתן להגיע אליה ברכב ובתחבורה ציבורית והיא מציעה אזורי תעשייה, מסחר ומשרדי עסקים קטנים וגדולים.

אלו שמחפשים היכן ניתן לשכור משרדים לא רחוקים מת"א ובזול, ימצאו שפע של אפשרויות בפתח תקווה.

בפתח תקווה ניתן למצוא משרדים בגודל של פחות מ-200 מ"ר המתאימים לקליניקות, עצמאיים קטנים ואפשר למצוא משרדים גדולים של 1,500 מ"ר ויותר לחברות. זה מקום נפלא לגדול בו, להיות בסביבת עסקים אחרים ולנהל עסקים ברמה גבוהה.

השכרת משרדים קרוב לת"א – ראש העין

ראש העין רחוקה כחצי שעה מתל אביב והיא קרובה לערים גדולות כמו כפר סבא, פתח תקווה ונוספות. היא ממוקמת באזור מצוין מבחינת עסקית.

מעבר לשלל משרדים להשכרה בראש העין ישנם גם משרדים בפארק אפק שבעיר אשר מספק מענה לכל עסק, בכל סדר גודל ובכל רמת גימור.

כדי לשכור משרדים לא רחוקים מת"א ובזול, אפשר בהחלט לשקול את ראש העין, עם מחירים שמתחילים מ-45 ₪ למ"ר בסביבה איכותית. העיר התפתחה לאין שיעור בשנים האחרונות, נוח להגיע אליה ברכב ובתחבורה ציבורית וזוהי בחירה מצוינת לעסקים שרוצים להיות במרכז, אך לא בתוך תל אביב.

השכרת משרדים בעיר גדולה – חיפה

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בארץ ואמנם היא לא נושקת לתל אביב כמו שאר הערים שברשימה אך היא מושכת אליה עסקים רבים. התחבורה הנוחה, מגוון המשרדים באזורים השונים של העיר, הנוף והעלויות שנמוכות משמעותית לעומת השכרת משרדים בת"א, הן כולן סיבות לכך שהעסקים מגיעים לחפש משרדים להשכרה בחיפה.

ברור שישנם יתרונות רבים לחיפה ומבחינת עלויות, אלו נעות מ-55 שקלים ועולות עד כ-90 שקלים כשההבדלים נובעים מרמת הגימור של המשרדים, המיקום בתוך חיפה והגודל של המשרד.

חיפה היא האפשרות המרוחקת ביותר מבין כל האפשרויות, אך היא עיר גדולה ופעילה שמושכת אליה עסקים רבים.

לפנות למומחים בתחום

את המתחמים העסקיים שבתל אביב ומסביב ממלאות חברות הייטק ולצידן שלל עסקים, ממגוון תחומים שמחפשים את ההזדמנות הבאה לגדול.

בחירת המשרד הנכון צריכה להביא בחשבון את האזור, אפשרויות החניה, רמת הגימור של המשרד והקרבה לעסקים נוספים שיכולה להוביל לפיתוח קשרים פוריים.

מציאת המשרד המתאים, בעיר הנכונה, זו המשימה שלנו. זה הזמן להשאיר פרטים כאן באתר ונחזור אליך בהקדם.