קיסריה היא עיר נמל השוכנת על הים התיכון, קיסריה היא עיר שופעת בהיסטוריה עתיקת יומין וניתן לראות בה שרידים עוד מתקופתו של הורדוס. כיום העיר העתיקה היא פארק לאומי ובו כל השרידים נשמרים ומתוחזקים על ידי המדינה. ולידו הוקמה העיר המודרנית שאנו מכירים בתור קיסריה. קיסריה היא עיר קטנה המונה כ – 5000 אנשים הגרים בנכסים גדולים ויוקרתיים מאז הקמתה נחשבה העיר כמקום יוקרתי מאוד שבו גרים המשפחות העשירות במדינה.

פארק התעשייה

פארק התעשייה של קיסריה מתפתח בשנים האחרונות ובו נמצאים עיקר בתי העסק המסחריים, ישנם מספר בניינים המציעים משרדים להשכרה בקיסריה ורובם ממוקמים בפארק התעשייה.
פארק התעשייה מנוהל על ידי החברה לפיתוח קיסריה, אדמונד בנימין דה רוטשילד שהיא בעלת הקרקע, ואחראית על כלל הפעילות. פארק התעשייה בקיסריה מציע לבתי עסק המעוניינים לבנות את עסקיהם באזור, מקום איכותי שקרוב באופן יחסי למרכז עם נגישות לצירי תנועה מרכזיים שמקשרים אותו לכל הכבישים המרכזיים בארץ, כמו כן תחנת הרכבת של העיר נמצאת באזור הפארק דבר שמקל עוד יותר על הנגישות. המקום מרווח ומכיל מקומות חנייה רבים.

פתיחת משרד בקיסריה

אנשי עסקים המחפשים משרדים להשכרה בקיסריה ייהנו ממקום שמור, מסודר, ומטופח, שעוצב בסטנדרטיים בינלאומיים מהגבוהים ביותר. הפארק מציע שירותי שמירה, הסעות פנימיות בתוך המתחם, מסעדות, בתי קפה, מרכזי כנסים ואירועים, שירותי רכב ושירותים נוספים שנמצאים בהתפתחות.
וכל זה באחת הערים היוקרתיות יותר במדינה, והמחירים של משרדים להשכרה בקיסריה זולים יותר ממקומות אחרים כמו הערים המרכזיות במרכז, ירושלים או חיפה בעיקר בגלל שהיא מעט רחוקה.

עיקר המסחר בקיסריה מתבסס על בתי מגורים, העיר ידועה בוילות ובאחוזות הענק שלה שמשקיפות על הים שכונת גולף שנמצאת גם היא מול הים התיכון היא גם בניין שמיועד למגורים בסטנדרטים גבוהים ביותר. רב האנשים שבאים לקיסריה בדרך כלל לא באים לשם לעבוד, אבל בכל זאת נראה כי פארק התעשייה המתפתח בעיר המציע המון מקומות ומשרדים בקיסריה מביא אל העיר גם אנשי עסקים ויזמים צעירים המעוניינים להקים את העסק שלהם כאן וליהנות מכל מה שיש לקיסריה להציע.

אנחנו בגלקסיה נכסים מתמחים בהשכרת משרדים ונשמח לעזור לכם למצוא את המשרד הבא שלכם בקיסריה או בכל עיר אחרת שתעדיפו, כל מה שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.